Iroda / Irodaház / képcsőház takarítás
Az takarítóvállalat irányelve úgy tartani rendben és tisztán irodai munkakörnyezeteket, hogy közben ne zavarjuk a vállalatot termelőmunkájában. Vállalatunk 5 éve takarít irodákat, és ez idő alatt még nem veszített el egyetlen ügyfelet sem. Minőségbiztosítási rendszerünk garantálja a színvonalas takarítást. Mi csak megbízható, leinformált, a munkáját szakszerűen, rendesen végző takarítószemélyzettel dolgozunk, és az embereink munkáját rendszeresen ellenőrizzük. Nagyon komolyan vesszük ügyfeleink igényeit, megelégedettségét, mert csak az garantálja a hosszú távú munkakapcsolatot.
Mi semmit nem bízunk a véletlenre. A tisztaság legyen a mi dolgunk.
Hívjon, hogy bizonyíthassunk MÉG MA! (20) 480-3305
Levélben: gizuspi@citromail.hu Tárgy: árajánlatkérés vagy személyes találkozó.
Takarítás helyszíne alapján referens kollegánk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Garancia: Visszafizetjük a nekünk fizetett pénzt, ha nem elégedett a munkánkkal.
Amennyiben nem elégedett a munkánkkal, és azt a takarítást követő első munkanapon jelzi nekünk, vezető munkatársunk személyesen leellenőrzi a panaszokat. Kérésre vagy új munkatársat küld a feladat elvégzésére, amit személyesen felügyel, vagy visszafizeti a takarítás munkadíját a megrendelő részére.
Munkavégzés: Munkánk során az Európai Unió szabályaihoz igazodunk. Csak ellenőrzött, ÁNTSZ tanúsítvánnyal rendelkező, lehetőleg Magyarországon gyártott terméket használunk. Elsődleges szempontunk a tisztaság elérése mellett az egészségre nem káros, környezetkímélő termékek preferenciája. Ráadásul az Uniós támogatási rendszer miatt ez még kedvezőbb anyagköltséget is jelent, amit érvényesítünk végfelhasználói árainkban is.
A munka minősége: Dolgozóinkat hosszú évek során úgy válogattuk össze, hogy csak a legjobb munkaerőkkel dolgozzunk. Őket is folyamatosan képezzük, hogy megismerkedjenek a legújabb technológiákkal, és ami egyszer tudtak és jól végeztek, az se váljon olyan szinten rutinná, hogy felületességhez vezessen. Munkatársaink erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkeznek, a munkájukból élnek, szeretik, amit csinálnak. Pedantériájukra jellemző, hogy a vezetőség felé is és megbízóik felé is több esetben jelezték már, ha valami rendellenességet tapasztaltak, olyasmit, ami veszélyeztetheti a megrendelő anyagi biztonságát. Mi büszkék vagyunk a dolgozóinkra.
Kinek milyen szolgáltatást ajánlunk?
Természetesen egy ilyen fontos kérdést nem lehet látatlanul, a megrendelővel való konzultáció nélkül megválaszolni, néhány irányelv azért meghatározható.
Irodák takarítására a heti két alkalom általában megfelelő. Természetesen ezen módosíthat a nagy mozgás és létszám, illetve az olyan csöndes, nyugodt munkavégzés, mint ami az informatikára jellemző, ami egyfelől növelő, másfelől csökkentő tényezőként hathat. Irodai környezetben nem ritka a napi takarítás.
Áraink:
Áraink magukban foglalják:
Nagytakarítás a fentieken túl magában foglalja:
Áraink és a szolgáltatások tartalma természetesen az egyéni igények és a szerződés tartalma szerint változhat, ezért árainkat érdemes tájékoztató jellegűnek venni, jóllehet akinek a fenti leírás mindenben megfelel, számára ez egy konkrét árajánlatnak minősül.
Természetesen a nagytakarítások egyes lépései külön is megrendelhetőek egyéni ajánlat alapján, akár azonnalra is!
Ugyanígy a felsorolásban nem szereplő tevékenységek elvégzésében (az előtér, a folyosó és az udvar, a járda és a parkoló takarítása, dugulás-elhárítás, hóeltakarítás és csúszásmentesítés, parkok rendbetétele, kertépítés, karbantartási feladatok, mosást és vasalást, növények átültetését, bevásárlást stb.) is örömmel állunk rendelkezésére.
Áraink az általános forgalmi adót még nem tartalmazzák.